Bestellen
Als je winkelwagen gevuld is, kan je een bestelling plaatsen. Zodra de betaling is afgerond, gaan wij aan de slag met je order. Als je vragen hebt over onze artikelen, hulp nodig hebt bij het bestellen of als onze website niet naar behoren werkt, kan je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Je kunt ons iedere werkdag bereiken tussen 08.30 en 17:00 uur via WhatsApp (klik hiervoor op de groene button rechts onder in je scherm) of per mail via webshop@goedegebuur.nl. Wij zijn eventueel ook beschikbaar per telefoon op het nummer 010-2452600.

Bezorging
Wij maken gebruik van de pakketdienst PostNL. Op dit moment bezorgen wij niet buiten Nederland. Via track & trace laat PostNL weten wanneer zij ongeveer bezorgen zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Het kan natuurlijk gebeuren dat je de bezorger net misloopt. Het pakket zal in dat geval bij de buren afgeleverd worden. Lukt dit ook niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL-locatie in de buurt.
Let op: haal de bestelling dezelfde dag nog op, want het gaat om een gekoeld of bevroren product. Goedegebuur staat niet garant voor de kwaliteit als het pakket niet dezelfde dag nog is opgehaald.

Momenteel is het drukker dan normaal bij PostNL door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn daarom langer onderweg. Om de juiste temperatuur voor jouw product te garanderen bij ontvangst, hebben we daarom gekozen voor twee vaste verzenddagen per week:
* Tussen maandag 10:00 uur en woensdag 9:59 uur besteld is woensdag verzenden
* Tussen woensdag 10:00 uur en maandag 9:59 uur besteld is maandag verzenden

Bezorgkosten
Bestelling tot € 35,00 – bezorgkosten € 9,95
Bestelling vanaf € 35,00 tot € 60,00 – bezorgkosten € 5,95
Bestelling vanaf de € 60,00 – gratis

Let op: bovenstaande bedragen gelden voor de totale waarde van je bestelling na(!) eventuele verrekening van korting. Als je een kortingscode hebt, wordt die verrekend als je de bestelling gaat afronden dus houd er tijdens het selecteren van je artikelen rekening mee dat er dus mogelijk nog korting van af gaat en dit invloed kan hebben op de bezorgkosten.

Afhalen
Naast bezorgen kun je er ook voor kiezen om de bestelling af te halen. Ophalen is alleen mogelijk op maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur (met uitzondering van feestdagen). Het afhaaladres is Groothandelsmarkt 201 te Rotterdam. Bij het uitrijden van de Groothandelsmarkt dien je wel €0,50 met PIN te betalen bij de slagbomen. Verder is de optie afhalen vanzelfsprekend gratis.

Hoe worden de producten verstuurd
Al onze producten worden vacuüm verpakt en vervolgens in een speciaal gecertificeerde koeldoos samen met bevroren gelpacks verstuurd voor een langdurige bescherming van het product. Hierdoor blijven de producten op de juiste temperatuur. Als de gelpacks onbeschadigd zijn, kun je deze zelf hergebruiken. Zijn de gelpacks beschadigd, wacht dan tot ze ontdooid zijn en spoel de gelpacks door de gootsteen. Dit is geen probleem want de gelpacks zijn foodproof en niet schadelijk voor het milieu.

Vragen of problemen
Wij doen er alles aan om ons product goed en snel bij je bezorgd te krijgen. Mochten er vragen of problemen zijn, zoek dan direct contact met ons via de eerder genoemde kanalen. Wij zullen je snel te woord staan.

Retouren
Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Voor vragen of problemen volg dan de instructie op zoals in de vorige paragraaf vermeld.