Zijn mijn producten wel op voorraad?

Zodra het product in de winkel niet meer op voorraad is, wordt dit direct aangepast op de website, zodat het product niet meer besteld kan worden. Wanneer het product is besteld kun je er vanuit gaan dat het product leverbaar is.

Zijn mijn producten vers?

Jazeker, al onze producten zijn gegarandeerd altijd vers en van de hoogste kwaliteit.

Zijn de productprijzen per kilo of per stuk?

Wij verkopen onze producten per stuk. Vlees snijden is een ambachtelijk proces. Je zult begrijpen dat het gewicht daarom heel minimaal kan afwijken. Wij proberen dat voornamelijk in jouw voordeel te beslissen. Wel zo vriendelijk.

Hoe bereid en bewaar ik mijn product?

Ieder product heeft z’n eigen bereidings- en bewaaradvies. Deze informatie kun je terugvinden bij het artikel op de webshop.

Hoe verzenden jullie?

Wij verzenden onze producten via PostNL. Lees verder bij ‘Bestelling tot levering’ voor meer informatie omtrent bestelproces.

Hoe zijn de leveringskosten bepaalt?

Wij verpakken je vlees met de best beschikbare verpakking op de markt om op die manier de temperatuur optimaal te behouden tijdens het vervoer. Ook kiezen wij met de PostNL pakketdienst voor een betrouwbare partner in de bezorging.  

Hoe verpakken jullie het vlees?

Al onze producten worden vacuüm verpakt en vervolgens in een speciaal gecertificeerde koeldoos samen met bevroren gelpacks verstuurd voor een langdurige bescherming van het product. Hierdoor blijven de producten op de juiste temperatuur. Als de gelpacks onbeschadigd zijn, kun je deze zelf hergebruiken. Zijn de gelpacks beschadigd, wacht dan tot ze ontdooid zijn en spoel de gelpacks door de gootsteen. Dit is geen probleem want de gelpacks zijn foodproof en niet schadelijk voor het milieu.

Waar leveren jullie allemaal?

Wij bezorgen op alle Nederlandse bezorgadressen. Bij je thuis of op je werk, alles kan. Ook beschikken wij over 2.500+ ophaalpunten. 

Garanderen jullie de kwaliteit van de verzending?

Je zult begrijpen dat wij te maken hebben met het verzenden van verse producten. Hierdoor is het van belang dat je een goede afspraak maakt met onze vervoerder PostNL. Dit hebben wij zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Wij garanderen dat de verpakking minimaal 48 uur op temperatuur blijft. Wij staan voor onze kwaliteit, neem daarom direct contact op, als de kwaliteit niet naar wens is.

Via welke dienst wordt mijn pakket bezorgd?

Wij maken gebruik van de bezorgdienst PostNL.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen op alle Nederlandse bezorgadressen. 

Hoe volg ik mijn pakket?

Via track & trace laat PostNL weten wanneer zij ongeveer bezorgen zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Het kan natuurlijk gebeuren dat je de bezorger net misloopt. Het pakket zal in dat geval bij de buren afgeleverd worden. Lukt dit ook niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL-locatie in de buurt.

  • Let op: haal de bestelling dezelfde dag nog op, want het gaat om een gekoeld of bevroren product. Goedegebuur staat niet garant voor de kwaliteit als het pakket niet dezelfde dag nog is opgehaald.
  • Momenteel is het drukker dan normaal bij PostNL door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn daarom langer onderweg. 

Welke verzenddagen hanteren jullie?

Om de juiste temperatuur voor jouw product te garanderen bij ontvangst, hebben wij daarom gekozen voor twee vaste verzenddagen per week:

  • Tussen maandag 10:00 uur en woensdag 9:59 uur besteld is woensdag verzenden
  • Tussen woensdag 10:00 uur en maandag 9:59 uur besteld is maandag verzenden

Hoe volg ik mijn bestelling?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestigingsmail met hierin een track&trace code en link naar de website om de bestelling te volgen richting je verzendlocatie.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

  • Bestelling tot € 100,00 – bezorgkosten € 9,95
  • Bestelling boven € 100,00 – gratis

Let op: bovenstaande bedragen gelden voor de totale waarde van je bestelling na(!) eventuele verrekening van korting. Als je een kortingscode hebt, wordt die verrekend als je de bestelling gaat afronden dus houd er tijdens het selecteren van je artikelen rekening mee dat er dus mogelijk nog korting vanaf gaat en dit invloed kan hebben op de bezorgkosten.

De kosten voor het afrekenen zijn lager dan met korting na het afrekenen?

Als je een kortingscode hebt, wordt de korting pas verrekend bij het afrekenen. Op basis van het totale bedrag na eventuele korting worden de bezorgkosten bepaald. Als je orderbedrag bijvoorbeeld zonder korting boven de 35 euro uitkwam, maar na verrekening van de korting onder de 35 euro uitkomt, zullen de bezorgkosten hoger uitvallen.

Welk prijsbeleid hanteren jullie?

Wij streven altijd naar de beste kwaliteit voor eerlijke prijzen. Omdat wij in een dynamische markt zitten, zullen onze prijzen daarom mee bewegen.

Maar doordat je via onze webshop direct inkoopt bij onze slagerij, kunnen wij jullie restaurant kwaliteit bieden tegen aantrekkelijke consumentenprijzen. Vergelijk bijvoorbeeld eens onze kiloprijs met de kiloprijs van een supermarkt en je ziet al snel het verschil!

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

U kunt zelf aangeven of u uw pakket laat bezorgen of dat u uw pakket ophaalt bij een van onze 2500+ ophaalpunten 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan veilig via iDeal. Alle banken zijn daarin vertegenwoordigd. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je de bestelling wilt annuleren, doe je dit door zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Als de verzending is aangeboden bij PostNL, is jouw bestelling onderweg en vervalt het herroepingsrecht.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Voor vragen of problemen volg dan de instructie op zoals in de vorige paragraaf vermeld.

 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

  • Je kunt ons iedere werkdag bereiken tussen 08.30 en 17:00 uur via WhatsApp (klik hiervoor op de groene button rechts onderin je scherm) of per mail via webshop@goedegebuur.nl

Wij zijn eventueel ook beschikbaar per telefoon op het nummer 010-2452600.

Wat is jullie adres?

Wij zijn gevestigd op de Groothandelsmarkt 201 te Rotterdam.