Waarom zijn de leverkosten zo hoog?
We verpakken je vlees met de best beschikbare verpakking op de markt om op die manier de temperatuur optimaal te behouden tijdens het vervoer. Ook kiezen we met de PostNL pakketdienst voor een betrouwbare partner in de bezorging. Om deze service te kunnen bieden betalen wij eenmalig al 11 tot 15 euro per bestelling. Door per order meer te bestellen wordt het uiteraard voordeliger en bieden we daarom vanaf 60 euro gratis levering aan.

Kan ik het verse vlees na aankomst ook invriezen?
Zeker. Je kan het vlees geheel of indien gewenst deels invriezen . Als je het vlees deels wilt invriezen, kan je het vlees (bij voorkeur ruim voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum) versnijden. Het ingevroren vlees kan je binnen een jaar consumeren. Zie hiervoor onze ontdooi tips voor het ingevroren vlees (Menu --> Tips voor thuis). Gebruik bij voorkeur vrieszakken die gewoon bij de supermarkt te koop zijn.

Welk prijsbeleid hanteren jullie?
Wij streven altijd naar de beste kwaliteit voor eerlijke prijzen. Omdat wij in een dynamische markt zitten, zullen onze prijzen daarom mee bewegen.
Maar doordat je via onze webshop direct inkoopt bij onze slagerij, kunnen wij jullie restaurantkwaliteit bieden tegen aantrekkelijke consumentenprijzen. Vergelijk bijvoorbeeld eens onze kiloprijs met de kiloprijs van een supermarkt en je ziet al snel het verschil!

De kosten voor het afrekenen zijn lager dan met korting na het afrekenen?
Als je een kortingscode hebt, wordt de korting pas verrekend bij het afrekenen. Op basis van het totale bedrag na eventuele korting worden de bezorgkosten bepaald. Als je orderbedrag bijvoorbeeld zonder korting boven de 35 euro uitkwam, maar na verrekening van de korting onder de 35 euro uitkomt, zullen de bezorgkosten hoger uitvallen.